Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. Ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. Engedélyezem
Termékek Menü
0

Szülessen újjá a csírák erejével!

Szülessen újjá a csírák erejével!

 

Indítsa a reggelt teljes kiőrlésű csíráztatott gabonákkal, melyek fölpörgetik az anyagcserét és fiatalító tápanyagokkal látják el a testet. A csíráztatott, teljes kiőrlésű termékek a gabonaszem minden értékes részét tartalmazzák, tele vannak létfontosságú vitaminokkal, ásványi anyagokkal és rostanyagokkal, amik nélkül nem létezik egészséges étrend.

A rostoknak két fő fajtája van, az oldható és az oldhatatlan rostok. Az oldhatatlan rost nem emészthető és főként a jó emésztés elősegítésében van szerepe. Az oldódó rostok, amelyek felszívják a vizet, a vér koleszterinszintjét csökkentik, segítenek a vércukorszint stabilizálásában. A gabonák mellé fogyasszon friss gyümölcsöket és zöldségeket, melyek nagy mennyiségben is kevés kalóriát tartalmaznak.

Válasszon egészséges zsiradékokat az ételek elkészítéséhez. A hidegen sajtolt növényi olajok (olíva olaj, lenmag olaj, magas olajsavas napraforgóolaj, stb.) a leginkább szívbarát zsiradékok. Ezek egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmaznak, melyek hozzájárulnak a vér normál koleszterinszintjének fenntartásához. A lenmag olaj az OMEGA-3 a többszörösen telítetlen zsírsavakat nagy mennyiségben tartalmazza.

Fogyasszon valódi, friss, feldolgozatlan ételeket. Korlátozza a finomított, élelmiszeripar által feldolgozott, tartósított, magas hőmérsékleten hő kezelt, adalékanyagokat tartalmazó termékek fogyasztását.
Sovány fehérjeforrásokat – csirkehús, hal, sovány tejtermékek- válasszon és csökkentse a finomított cukor és só használatát, helyettesítse természetes édesítőkkel (méz, stevia).

 Az egészséges táplálkozás mellett mozogjon naponta legalább 30 percet. A gyaloglás vagy a testedzés gyakoriságát, időtartamát és intenzitását fokozatosan növelje.

Tartalomhoz tartozó címkék: életmód egészség omega 3 olaj