Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. Ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Adatkezelési Tájékoztatónkat ide kattintva olvashatja el.

Mit egyen gyermekünk az iskolában?

Mit egyen gyermekünk az iskolában?

Azt mindenki tudja, hogy célszerű naponta négyszer-ötször, egyszerre kisebb mennyiségű ételt enni. Különösen igaz ez a gyermekekre, ezért az otthon elfogyasztott reggeli, a dél körüli ebéd és a vacsora mellett nem hagyható ki a tízórai és az uzsonna sem.

Fejtörést okozhat, hogy az iskoláskorú gyermekek számára csomagoljunk-e tízórait, uzsonnát, és ha igen, mit. Vagy bízzuk a gyermekekre, és vásároljanak maguknak kedvükre valót a kisközértben vagy a büfében? Érdemes mérlegelni, és a gyermekek által otthon látott minták és önállóságuk szerint dönteni, ám nem szabad figyelmen kívül hagyni a média által közvetített „vonzó” kínálat csábítását, az étkezési divatirányzatokat és a korcsoport hatását sem.

Ha magunk készítjük el a gyermekek ételét, valószínűleg jobban választunk, és a változatosabb ételekkel növeljük a hasznos tápanyagok mennyiségét is. Lehetőleg teljes kiőrlésű kenyér, pékáru, akár zöldséggel túróval vagy sajtkrémmel, egy szelet sajttal, sovány felvágottal, főtt tojással kiegészítve, vagy egy poharas kefirrel, joghurttal, tejjel kitűnő választás. A gyermek étvágyától és szükségleteitől függően adhatunk akár egy maréknyit a különböző olajos magvakból, egy gabonaszeletet és egy idénynek megfelelő gyümölcsöt.

Az uzsonnás dobozba bátran csomagolhatunk néhányat az Aby's gluténmentes snackjei közül. Egy-egy maréknyi Aby's Snack vagy Tallér, vagy a Sztiki gyümölcs-és zöldségropik jó választást nyújtanak.