Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. Ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. Engedélyezem
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Életmód

Ezért várjuk az eper szezont!

 

Az eper az egyik legnépszerűbb gyümölcsünk, nem véletlenül, nemcsak finom, egészséges is. Például egy maréknyi, nagyjából 15 dkg eper fedezi egy felnőtt napi C-vitamin szükségletét. De ennél jóval többet is tud:)

10 coeliakiás betegből 9 diagnosztizálatlan

 

A betegség rendkívül változatos tünetekkel, bármely életkorban jelentkezhet. De nézzük meg bővebben mit is jelent ez a betegség, milyen tünetei lehetnek és hogyan tartható kordában.

 A lenmag 10 szuper hatása

 

A lenmagot nagyjából 6000 éve fogyasztja az emberiség, valószínűleg ez volt a világon először termesztett superfood.

A lenmag előnyös tulajdonságainak köszönhetően segítheti az emésztést, széppé teheti a bőrt, csökkentheti a koleszterinszintet és az édesség utáni vágyat, összhangba hozhatja a hormonrendszert, segítheti a fogyókúrát… és ez még csak a kezdet :)

Győzzük le a tavaszi fáradtságot!

 

A hosszú tél próbára tette a szervezetünket. A borús napok a hangulatot is kedvezőtlenül befolyásolják, s a friss zöldségek és gyümölcsök bőséges választéka is várat még magára. Nem meglepő, ha némely tápanyag hiánya miatt ilyenkor fáradtabbak vagyunk. Mit tehetünk a tavaszi fáradtság ellen?

10 tipp a biztos fogyásért

 

Közeleg a tavasz, s vele együtt a gyors testtömegcsökkenést ígérő fogyókúrák ideje. Érdemes tudni, hogy a szakszerűtlen, fogyó „kúrák” (már a szó jellege is átmeneti állapotra utal) után olykor valóban kevesebbet mutat a mérleg, de kellő kitartás, akaraterő hiányában nem várhatunk tartós eredményt, s a nehezen leadott kilók gyakran kamatostól visszakúsznak.
Végleges hatás életmódváltással, türelemmel, heti fél-egy kilogramm leadásával érhető el.

5 egészséges ok a tönkölytészta választása mellett

 

A szomorkás időben lelkünknek is jót tesz, ha a tányéron lévő ételek színesek, ínycsiklandozóak. Erre jó megoldás egy-egy gyorsan elkészíthető, hidegen vagy melegen is tálalható tésztaétel, színes zöldségekkel, hússal, hallal, sajttal, túróval, tojással kiegészítve, lehet az köret, egytálétel vagy saláta.

A bio élelem egészségesebb!

 

Az angol Newcastle Egyetem Mezőgazdaságfejlesztési Intézetének és a Dán Mezőgazdasági Tudományok Intézetének közös kutatása igazolja, hogy az organikus táplálék egészségesebbé teszi fogyasztóját.

A köles jótékony beltartalmi értékeiről

 

Elfeledett gabonánk, a köles ismét hódít, mondhatni, a reneszánszát éli.  Nem véletlen, hiszen egyre többen ismerik meg táplálkozás-élettani előnyeit.

Az omega-3 hatása az izületi problémákra

 

Az omega-3 zsírsav tartalmú ételek (például a tengeri halak, a lenmagcsíra, a lenmagolaj) fogyasztásának egészségügyi szempontból számos kedvező hatása van, ezúttal a mozgásszervi kórképekre térjünk ki!

Az omega-3 zsírsavak kedvező hatásai

 

Szükségünk van némi zsírra!

A zsír, amelynek egy grammja a tápanyagok közül a legtöbb: 9,3 kcal energiával látja el szervezetünket, azon túl, hogy fizikai védelmet nyújt és hőszigetelő hatása van, nélkülözhetetlen a zsírban oldódó vitaminok (A-, D-, E-, K-vitamin) felszívódásához, a hormonok képzéséhez.